WAH!!!!! BERAPA NI?

REGISTERED MEMBERS

Wednesday, November 26, 2008

cerita exam

Cerita exam bermula dengan exam Const Technology sebagai pembukaan exam semester 06. hmm.. ringkasan examnya agak sonang kalau pandai menggoreng dgn fakta yang mencukupi.. ah! Kang salah tafsir lak mana tau yang lelain rasa senang kot.. tapi.. untuk sebilangan Geng drainage merasa sedih kerana ‘sepot’ tidak menjadi yang mana telah melibatkan offshore. Haha punyalah budget process offshore.. tapi tara!

Ok next, dengan hanya gap sehari, exam Const. Economy pulakkk.. well. No komen boleh? Haha ‘sepot’ calculation salah lagi.. tapi seperti biasa nampaknya Geng drainAge blasah je ape yang boleh di aplikasikan.. cheeewah! Hopefully Berjaya la kan.. tak gitu Pn K yang kusayangg? Wink..wink.. ;-)

Seterusnyaa.. gap lagi sepuloh hari.. lama tuh. Tp well use or not pun masih belum dapat dikenalpasti.. hehe. Exam Professional Practice pun menjelma dengan soalan untuk buat interim payment (lau tak silap la kan.. hilang ingatan jap ni).. both PAM and PWD form. Spertinya agak mudah kalo sudah mahir tapi… apakan daya perlu banyak masa keran masih amatur. Soalan-soalan lain pun mencabar walaupun pernah dilihat dan dibuat dalam exam semester sebelum ni! Kenapa ya? Apapun diharapkan P.M Hj Halim Hashim (maybe dh siap kot skrang ni)... ehem.. ehemm je la ek? p/s: en, ade kerje kosong kt MITG? Hehe

Dan peperiksaan penutup.. exam Measurement of Civil Engineering Works.. wow.. yang ni tak berani komen. Bagi sesetangah Geng drainage kata mereka.. nampak sonang tapi payah.. ada pulak kata, compared to last semester (yang drainage tu) better.. tapi… apa-apa pun kita harapkan yang terbaik darimu En Masnizan Che Mat dan kami telah melakukannya sehabis baik.. (rasanya la)

Last sekali.. tengoklah gambar-gambar di bawah yer.. Gambar sebelum masuk dan selepas exam yang terakhir..

Aksi-aksi sebelum memasuki dewan terakhir untuk peperiksaan terakhir di semester terakhir di tahun akhir dan juga di hari akhir bersama-sama di dewan peperiksaan.


Aksi-aksi di dalam dewan terakhir untuk peperiksaan terakhir di semester terakhir di tahun akhir dan juga di hari akhir bersama-sama di dewan peperiksaan.

by RM

No comments: