WAH!!!!! BERAPA NI?

REGISTERED MEMBERS

Thursday, July 16, 2009

ya.. ya.. update la ni..

Hello hai Assalamualaikummmm.. tak jawab dosa!

Perkembangan terkini Geng drainAge hmmm ape ek? ntah lah.. Kepada Geng kalau boleh sign up lah account mukabuku/facebook sebab kat sana lagi active dari blog ni.. rasanya lah walaupon still orang yang same kat sane. Haha. Selain itu, di sana ada group Geng drainAge gak dan status terkini geng ada di sana di saaaaaaana termasuklah aktiviti berkebun dan mafia.Bagi yang belum bermukabuku sila lawati dan sign up www.facebook.com. Pergh. Promote mukabuku ni.

Walaupon begitu
PERINGATAN!!! BLOG INI TETAP WUJUD DAN JANGAN ABAIKAN KEUJUDANNYA!

playstation1/p/s:
Untuk Geng drainAge, kita tranformasi di bawah kepimpinan Datuk Seri Utama Najib Tun Razak nampaknya BN kalah majoriti 65 undi di Manek Urai. Satu kejayaan untuk BN kerana hampir menang! ehs silap kita transformasikan blog ini dengan warna biru dan tunjukkan logo kite sebenarnya. Sorry Geng baru perasan selama ni kecik rupanya logo.

p/s:
masih adakah lecturer yang mengikuti perkembangan kami disini? En Mas, any comments? Hmmmm kalau ada silent readers yang lain, ikhlas dari kami Geng drainAge: 'Kenang kami dalam doa mu!' hahaha We still rocks! Kami masih batu!!

No comments: